Καλησπέρα Κωνσταντίνε,
Η ερώτησή σου εν μέρει ανοίγει το κουτί της Πανδώρας στο θέμα "εμπορική πολιτική των πολυεθνικών του Paintball".
Η απλή απάντηση είναι αναμφίβολα ναι. Αν και η Tippmann θα συμπλήρωνε "όχι ακριβός"....
Οι πολυεθνικές του Paintball χωρίζονται σε δυο στρατόπεδα:
1) Υπάρχουν οι πολυεθνικές που έχουν σαν προτεραιότητα το αγωνιστικό Paintball ανεξαρτήτως Woods ι Speed, οι οποίες εδώ και μερικά χρόνια προσπαθούν να προσπεράσουν τα μαγαζιά και τους αντιπροσώπους πουλώντας ( ι όπως το λένε οι ίδιοι "χορηγώντας") κατευθείαν στις ομάδες σε μορφή "πακέτων" μοιράζοντας το κέρδος που θα είχε η λιανική, με τις ομάδες.
2) Υπάρχουν οι πολυεθνικές που έχουν σαν προτεραιότητα τον "recreational" παίκτη τον οποίον επιλέγουν να τον εξυπηρετούν μέσο ενός δομημένου συστήματος, παράγωγή - αντιπρόσωπος - μαγαζί - τελικός αποδέκτης/καταναλωτής.
Για να πετύχει αυτή η πολιτική ευνοϊκότερης συνεργασίας μέσο "δομημένης πώλησης" η Tippmann προσπαθεί να προστατέψει το κάθε μαγαζί (σημείο λιανικής πώλησης) με όποια πολιτική μπορεί. Αυτή που αναφέρεις εσύ είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου.
Για την Tippmann άλλωστε η προτεραιότητα ήταν πάντα το θέμα της αξιοπιστίας. Αυτό συμπεριλαμβάνει και την σχέση μαγαζιού - πελάτη. Η τεχνική υποστήριξη είναι κάτι που μόνο το μαγαζί μπορεί να προσφέρει εν αντιθέσει με το e-shop. Για αυτόν ακριβός τον λόγο η Tippmann έχει "στοιχηματίσει" πάνω σε αυτή τη σχέση.
Η απάντηση στο συγκεκριμένο ζήτημα ως προς το "αν η πολιτική δομημένης πώλησης της Tippmann έχει ευνοϊκά αποτελέσματα και στους καταναλωτές της" μπορεί να απαντηθεί μόνο από αυτούς που αποφάσισαν να αγοράσουν προϊόντα αυτής της εταιρίας.